Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Έλενα Παπαρίζου: Όταν θέλω να ξεσπάσω πάω σε gay bar

Στη συνέχεια της τηλεοπτικής συνέντευξής της με τον Πέτρο Κωστόπουλο το βράδυ της Πέμπτης, η Έλενα Παπαρίζου εξέφρασε την άποψή της για τους γάμους και τις υιοθεσίες από ομόφυλα ζευγάρια, όπως και για το αν θα έκανε στο μέλλον πλαστική στο πρόσωπο.

Θεωρώ ότι είμαι φιλελεύθερος άνθρωπος και κουλ στο θέμα των gay...
Έτσι κι αλλιώς έχω πάρα πολλούς φίλους που είναι gay και έχω να σου ομολογήσω ότι όταν θέλω πολύ να πάω να ξεσπάσω, μ’ αρέσει να πηγαίνω στα κλαμπ που συχνάζουν εκείνοι. Το να γίνονται gay γάμοι προσωπικά δε με ενοχλεί. Αλλά για τις υιοθεσίες δεν ξέρω. Βλέπω ότι δεν υπάρχουν πολλές μητέρες ικανές να μεγαλώσουν ένα παιδί. Τα παιδιά είναι μεγάλη ευθύνη. Δε θα ήταν κακό να το μεγαλώσουν δυο συγκλονιστικοί άνθρωποι που να είναι gay. Δεν το έχω δει να λειτουργεί αυτό και δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν σωστό αυτό για ένα παιδί. Εμένα αυτό που με νοιάζει είναι να μεγαλώνει σωστά ένα παιδί' είπε η Έλενα.
Όσο για το αν θα έκανε πλαστική στο πρόσωπο μελλοντικά, η Έλενα δε δίστασε να πει: 'Ναι, θα έκανα. Δε λέω όχι. Αλλά θα προτιμούσα από το να κάνω κάθε έξι μήνες ένα μπότοξ, να πάω να κάνω κατευθείαν ένα μικρό face lift να ξεμπερδεύω και μετά να αφήσω τον εαυτό μου να γεράσει'.

πηγή: ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου