Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Οι Ήπειροι τελικά πόσοι είναι;

Σίγουρα έχουν υπάρξει πολλές διαφωνίες για το πόσοι είναι οι ήπειροι της γης! Άλλοι ισχυρίζονται πως είναι 5, άλλοι 6 και άλλοι 7. Εγώ ανήκω στη κατηγορία των ανθρώπων που πιστεύουν πως οι ήπειροι είναι 7 και αυτό με έχει φέρει πολλές φορές σε διαμάχη με τους φίλους μου λέγοντας μου πως δεν έχω δίκιο.Ο καθένας φυσικά μπορεί να έχει τη δική του γνώμη και εξήγηση για το θέμα. Αν πιστεύαμε όλοι το ίδιο δεν θα υπήρχε   ενδιαφέρον.  Η δική μου γνώμη είναι πως οι ήπειροι χωρίζονται στους εξής: Βόρεια Αμερική, Νότια Αμερική Ευρώπη, Ασία, Αφρική, Ωκεανία και Ανταρκτική. Οι περισσότεροι βεβαία( συμπεριλαμβανομένων και των φίλων μου) πιστεύουν πως οι ήπειροι είναι 6 ενώνοντας τη Βόρεια και τη Νότια Αμερική, ονομάζοντας την Αμερική. Αυτό όμως κατά την άποψη μου δεν ισχύει γιατί η Αμερική αποτελείται από δύο ηπειρωτικές μάζες τριγωνικού τμήματος, τη Βόρεια Αμερική στην οποία εντάσσεται και η Κεντρική Αμερική και τη Νότια Αμερική. Τα δύο τμήματα χωρίζονται από τον κόλπο του Μεξικού και τη Καραϊβική θάλασσα με μια στενή ηπειρωτική λωρίδα, τον ισθμό του Παναμά στη περιοχή της Κεντρικής Αμερικής καθώς και με τα νησιωτικά τόξα των Μπαχάμας και των Αντιλών.          

8 σχόλια:

  1. Οι τεκτονικές πλάκες μετά τον διαχωρισμό της παγγαίας είναι 6! Βόρεια Αμερική, νότια Αμερική, Ωκεανία, Ανταρτική, Αφρική και Ευρασία.Οι τεκτονικές πλάκες της Αραβίας και της Ινδίας ενσωματώνονται γεωγραφικά στην τεκτονική πλάκα της Ευρασίας. Απλά η τεκτονική πλάκα της Ευρασίας έχει διαχωριστεί ονομαστικά σε Ευρώπη και Ασία από τους γεωγράφους της Ελληνιστικής Αλεξάνδρειας. Τα συμπεράσματα δικά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι περισσότεροι πάντως ισχυρίζονται πως είναι 5 αλλά όπως αναφέρετε ο καθένας με τη γνώμη του αλλά και την εξήγηση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Β. και Ν. Αμερική είναι μια ήπειρος, η Αμερικανική ήπειρος,έλεος, μην μας τρελαίνεται! Η ήπειροι σε αυτόν τον πλανήτη είναι πεντε+μια την ανταρκτική, και λέω συν μία διοτι κάποιοι μετράνε μονο τις κατοικημένες ηπείρους! Κωνσταντίνος Κατσουρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευθυμίος Πανδρακλακης15 Δεκεμβρίου 2017 στις 2:35 μ.μ.

      Πάντως εγώ πιστεύω ότι είναι 8 γιατί μετράω πάντα και την Ατλαντίδα

      Διαγραφή
    2. Εγώ μετράω και την κούφια γη όποτε έχουμε 10 συνολικά:cambala,kai 2 sales des liakopoulo

      Διαγραφή
  4. Sto sxoleio mathame oti einai 5 Kai tora to alaksane den ksero isos einai 7 Mou menete logiko eleni

    ΑπάντησηΔιαγραφή